Mythia - Szétszakadó valóság
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Fórumos urban fantasy szerepjáték
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
A Vándor
Admin
A Vándor


Hozzászólások száma : 88
Join date : 2011. Jan. 11.

Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Empty
TémanyitásTárgy: Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek   Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek I_icon_minitimeVas. Jan. 23, 2011 2:56 pm

Regisztráció:

- A regisztrációt a karaktered nevével kell megejteni, tehát jó, ha előre kitalálod. Amennyiben a regisztráció utáni 24 órában nem változtatod meg a nevet a karaktered nevére (nem becenév, nem művésznév, a karaktered valódi neve elfogadott csak), akkor a regisztrációt töröljük.

- Amennyiben a regisztráció utáni 21 napban nem töltesz fel előtörténetet, abban az esetben a regisztrációdat töröljük.

- Amennyiben a karaktered neve egy híresség neve, abban az esetben a moderátorok felszólítanak annak megváltoztatására. Ha 21 napon belül ezt nem teszed meg, abban az esetben a regisztrációdat töröljük.

- Amennyiben a regisztrációval problémád van, keresd meg valamely moderátort.

Bejelentkezés:

- Bejelentkezni a fölső menüsor bejelentkezés gombjával lehet.

- Emlékezz felhasználónevedre és jelszavadra!

- Ha valamelyikre nem emlékszel, elküldetheted a rendszerrel magadnak a jelszó emlékeztetőt.

- Amennyiben nem tudod, mely e-mail címeddel regisztráltál, megkérdezheted egy moderátortól.

- Amennyiben nem tudod a felhasználóneved, a jelszavad, és az e-mail címedre nem tudsz belépni, a moderátorok NEM változtatják meg a kedvedért a jelszót, hogy elkerüljék az esetleges karakterlopások lehetőségét.

Játék:

- A játékot csak elfogadott előtörténettel és feltöltött avatárral lehet elkezdeni.

- Minden hozzászólásnak legalább 3 sorosnak kell lennie. Ezt a karakter tetteivel, szavaival, gondolataival tökéletesen ki lehet tölteni. Ennek oka, hogy mind más játékosok, mind a mesélők csak így tudnak megfelelően reagálni. (Módosítva: 2011-01-27)

- Csak akkor kerülhet be a karakter a Halandó csoportba (és csak akkor tudsz a szerepjátékos témákba írni), ha ez a két feltétel teljesül.

- Az avatárodnak realisztikusnak kell lennie. Itt van három példa a nem megfelelő, és három példa a megfelelő karakterekre.

NEM MEGFELELŐ
Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Nemelf10Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Nemelf11Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Nemelf12

MEGFELELŐ
Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Elfoga10Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Elfoga11Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Elfoga12

- Mint láthatjátok, a megfelelő képek utolsója is rajzolt, de realisztikus, valóságszerű. Ezért megfelelő.

- Amennyiben az avatárod nem megfelelő, a moderátorok szólnak érte. Ha 72 órán belül nem cseréled le, akkor a moderátorok elvehetik azt a jogot, hogy a szerepjátékos fórumokra írj, amíg nem orvosolod a problémát.

- A moderátorok szava szent a fórumon. Nem zsarnokoskodnak (amennyiben ezt tennék, ezt A Vándornak kell jelenteni privát üzenetben), hanem ésszerű dolgokért szólnak, betartatják a fórumszabályzatot, és megtartják a fórumegyensúlyt.

- Amennyiben egy helyzetet nem tudtok eldönteni, szóljatok egy moderátornak, aki lekezeli a dolgot.

Multiszabályzat:

- Egy játékosnak csak 3 Játékos Karaktere és 1 Speciális Karaktere lehet.

- A 3 Játékos Karakterből csak egy tartozhat ellentétes frakcióba, tehát vagy a Fény és a Független csoportok tagjai lehet belőlük kettő, vagy a Sötétség és a Független csoportoké, vagy csak egy csoportba tartozhatnak. A harmadik (vagy második) karakter állhat ellentétes oldalon, de ez esetben nem lehet Árnylény vagy Fénylény.

- Amennyiben multikaraktert indítasz, azt köteles vagy üzenetben A Vándor vagy A Portál felé jelezni. Amennyiben ezt nem teszed meg, és kiderül, hogy több karaktered van, az új karakteredet meghagyjuk, a többit viszont letiltjuk. Üzenetet küldeni a REGISZTRÁCIÓ PILLANATÁBAN kell!

Speciális karakterek:

- Speciális karaktereket csak pályázatokon lehet szerezni, és csak az ott leírtak alapján lehet megalkotni. Egy speciális karakterre ha a pályázat lejártának végéig több jelentkező is felbukkan, akkor a moderátori csapat kiválasztja a legjobbat.

- Speciális karakter nem válthat csoportot, tehát ha kezdésnek halandó volt, az is marad, ha kezdésnek ez vagy az volt, nem változhat meg ez a dolog.
Vissza az elejére Go down
https://mythia.hungarianforum.net
A Vándor
Admin
A Vándor


Hozzászólások száma : 88
Join date : 2011. Jan. 11.

Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Empty
TémanyitásTárgy: NJK szabályzat   Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek I_icon_minitimeHétf. Jan. 24, 2011 5:36 pm

Környezeti NJK

A Környezeti Nem Játékos Karakterek azok, akik véletlenszerűen bukkannak fel. Ha karaktered betér valahova, mondjuk kocsma, kávézó, kórház, vagy bármi, folyamatosan ilyenekkel találkozik. Ők töltik meg Darkmouth városát élettel. A pultosok, a postások, a kórházi nővérek, az irodakukacok, és mindenki, aki nem gyakorol túl nagy hatást a karakter életére, Környezeti NJK-nak minősül. Ezek a Nem Játékos Karakterek nem befolyásolhatják az eseményeket, nem segítik a karaktereket, és mindenki irányíthatja őket.

Általános NJK

Az Általános Nem Játékos Karakterek már igényelnek némi kidolgozást. Kép, név, és némi történet arról, hogy hogy ismerkedtek meg a karakterrel. Ezeket csak az irányíthatja, akinek az előtörténetében ott szerepelnek a fentebb említett információk. Őket igényelni kell, méghozzá a karakterlap végére be kell írni a következőt:

Igényelt NJK-k

Amennyiben ez, vagy a leírásuk hiányzik, abban az esetben nem engedélyezett a jelenlétük. Ezek a karakterek maguk is tevékenykedhetnek, külön is elsétálhatnak (ilyenkor a hozzászólás elejére be kell írni, hogy //NJK Neve, XY NJK -ja//. Viszont örök életükre csak halandók maradhatnak.

Speciális NJK

A Speciális Nem Játékos Karaktereket fel kell tüntetni az előtörténetben, és külön is ki kell őket dolgozni új hozzászólásként az előtörténet alatt. Ezek az NJK-k a karakter után 100 hozzászólással átváltozhatnak más csoportokba a halandóból, tehát lehet belőlük mythiai. Kijátszásuk ugyanúgy történik, mint az Általános NJK-ké.

Általános vagy Speciális NJK-ból Játékos Karakter

Az Általános és a Speciális Nem Játékos Karakterekből készülhet Játékos Karakter, az NJK tulajdonos beleegyezésével. Ez esetben az előtörténetbe, az adatlapba beleszólhat az eredeti tulajdonos, jogot formálhat újraíratásra, és először VELE kell megtárgyalni. Amennyiben kiderül, hogy valakinek az NJK-jából az engedélye nélkül próbált valaki JK-t csinálni, azt az illetőt egy hét tiltással büntetjük. Ilyen formában az Általános NJK-kból is lehet később Mythiai, hisz minden Játékos Karakter azzá válhat.

Lény NJK

A Lény Nem Játékos karaktereknek öt típusa van, az Átlagos Lény, a Gyenge Lény, a Közepes Lény, az Erős Lény és az Epikus Lény.

Az Átlagos Lények a mi világunkban megtalálható teremtmények. Kutyák, Macskák, Madarak, Rovarok. Mind épp olyan intelligens és idomítható, mint a való életben, és annyira hűséges is. Átlagos Lény NJK-ja akár kezdéskor is lehet bármely karakternek, ha beleírja azt egy egyszerű mondattal az előtörténetébe. Példa: "Roger tart egy Wilson nevű huskyt." Ez az egyetlen csoport, amihez nem kell Mythiára menni, hogy szerezzen belőle a karakter, és nem kell hozzá mesélő sem. (A Gyenge, a Közepes, az Erős és az Epikus lényekhez már szükség van egy mesélőre, és arra, hogy a karakter átjusson Mythiára.)

A Gyenge Lények mondhatni apróságok. Nem túl hasznosak, bár néha életet menthetnek. Nem erősek, nem jók a harcban, és gyakran gyávák. Egyes Gyenge Lények, mint például a Crawler később Közepes, vagy akár Erős lénnyé is kinőheti magát, a megfelelő körülmények között.
Példa Gyenge Lényre:

Idézet :
Falmászó
Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Crawler
Körülbelül negyven centiméteres testhosszú lény, 30 centiméteres hátsó ugrólábakkal. Ragadozó, bár nem veszélyes: Nagy bogarakkal és kisebb madarakkal táplálkozik. Felmászik egy falra, és onnan hatalmas (akár 7-8 méteres) ugrásokra is képes, így fogja el áldozatait, és falatozni kezd. Vére mérgező.


A Közepes lényeknek három típusa van. Támadó, Védő és Ható. A Támadó lények harcban tökéletesek, ha a célunk, hogy ellenfelünket elpusztítsuk, elfogjuk. A Védő lények pont, hogy minket óvnak meg a bajoktól, a Ható lények pedig bizonyos speciális képességekkel rendelkeznek. Például egy Támadó Lény képessége az, hogy tüskéket lő ki célpontjára, egy Védő Lény képes hatástalanítani egyes, a gazdája felé irányuló támadásokat, míg a Ható Lény mondjuk Repül, vagy képes gazdáját átvinni a falakon.
Példa közepes lényre:
Idézet :
Farkasgyík
Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Snakewolf
Típus: Közepes, Támadó
A Farkasgyík egy egy méteres marmagasságú, két (farokkal együtt három és fél) méter testhosszú lény. Ragadozó, testméreténél másfélszer nagyobb vadakat is elejt. Képes mérget köpni áldozata arcára, ezzel vakságot okozva, bár csak időlegesen. Négy lábon jár, és igen ügyesen mászik fel fákra.


Az Erős lényeknek két képességük van, mely a Támadó, a Védő és a Ható képességek közül kerül ki. Az Erős lények ennek köszönhetően több módon is felhasználhatóak, és igazán veszélyes jószáguk. Nehéz őket nevelni, főleg mert gyakran gazdájuk erején is felülkerekednek.
Példa erős lényre:
Idézet :
Pengekarom
Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Raptorcp
Típus: Erős, Támadó, Ható
Két hátsó lábán járó ragadozó. Felegyenesedve 220 centiméter magas, igen izmos, gyors. Alapvetően falkában vadászik, nehéz egy-egy tagot leválasztani közülük. Pengeéles karmokkal van felfegyverezve, és hihetetlenül intelligens: Csak egy hajszál választja el a fajt attól, hogy megtanuljon eszközöket használni. Karmai akár az acélt is átvágják (Támadó képesség), és képes átvenni a környezetbe leginkább beleolvadó színt (Ható képesség).


Az Epikus lények Mythia legveszedelmesebb, legkülönlegesebb fenevadjai. Kevesen vannak, ám ha felbukkannak, iszonyatos dolgokra képesek. Sárkányok, óriások, mitikus fenevadak tartoznak ide. Támadó, Védő és Ható képességük egyszerre van, sőt, néha több is.
Példa Epikus Lényre:

Idézet :
Sárkány
Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Dragongd
Típus: Epikus
A sárkány testhossza 12 (farokkal együtt 18) méter, marmagassága 5 méter. Képes repülni, tüzet okádni, és míg mozdulatlan, képes láthatatlanná válni. Akár 600 kilót is képes a levegőbe emelni, repülési sebessége 100 km/h. Bőre egyfajta páncélzat, a kézi lőfegyverek és a kisebb vágófegyverek egyszerűen lecsúsznak róla, legalább egy vadászpuska kell, hogy megsebesítsék.




Vissza az elejére Go down
https://mythia.hungarianforum.net
A Portál

A Portál


Hozzászólások száma : 94
Join date : 2011. Jan. 17.

Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Empty
TémanyitásTárgy: Re: Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek   Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek I_icon_minitimeKedd Jan. 25, 2011 4:27 pm

Játéktípusok


Szabad Játék
A szabad játék a fórum legalapvetőbb játékformája. Ehhez csak játékosokra van szükség, mesélőre, adminisztrátorra nincs. A karakterek interakciói az elsődlegesek, tehát társalgások, személyes kapcsolatok, ellenségeskedések, szociális élet. Erre a Darkmouth Városa és a Darkmouthon kívül kategóriákban van lehetőség.

Mythia játék
Alapvetően mesélőre szükség van az itteni, hatékony játékhoz, ám bizonyos helyzetekben mesélő nélkül is lehet írni. Azoknak a karaktereknek van lehetőségük Mythia játékot folytatni, akik ráleltek egy Portálra, és átjutottak a másik világba. Ilyenkor megjelenik számukra egy adminisztrátor hathatós segítségével a Darkmouthon Kívül táblák alatt a Mythia Földje kategória. A világot felfedezni csak a mesélővel lehet, de bizonyos szituációkban (a karakterek tábort vernek valahol) a játékosok kiélhetik magukat úgy, mintha Szabad Játékot játszanának. Mythia földjén a mesélők bármikor beleszólhatnak a játékba véletlen, vagy épp előre megtervezett eseményekkel. Aki Mythia Játékot játszik, az nem játszhat Darkmouthban és Környékén, és viszont. Ez alól csak egy kivétel van, és ez az...

Emlékjáték
Az Emlékjáték lényege, hogy a karakterek korábbi életét, még a Portálok megnyitása előtti tetteit kijátsszuk. Ez bármikorra tehető, viszont minden emlékjáték hozzászólás elejére oda kell írni, hogy arról van szó, és mikor játszódik. Egy példa:
*Emlékjáték - Mythia előtt két hónappal*
Mivel az emlékjáték Mythia előtti eseményeket mutat be, ezért csak a mi világunkban játszódhat, és a karaktereknek, legyenek bármilyen erősek is manapság, nincsenek különleges képességeik, egyszerű emberek. Az Emlékjátékban megismerkedhetünk más karakterekkel is, és a jelenben kijátszhatjuk az ismeretséget, ezzel például kezdő karaktereknek is lehetnek régi barátaik a Játékos Karakterek között.

Kaland
A Kalandokat a hírek között fogjátok fellelni. A Kalandok levezetői a mesélők, és aktív részét képezik a történetnek. Egy kalandban a mesélő az úr, amit ő mond, az van, viszont a kalandok útján lehet fejleszteni a karaktereket. A kalandokban való részvételért lehet a díjazás szintlépés, gyenge vagy átlagos lény njk, speciális njk, vagy gyenge mágikus tárgy.

Kalandfolyam
A Kalandfolyam egy kalandsorozat. Több kalandból áll, és szép lassan bontja ki a történetet. Ezeket legtöbbször a Portál, vagy egy általa kinevezett mesélő fogja össze. Ezeknek a díjazása a kalandsorozat végén jóval nagyobb dolgokat lehet kapni, így például egyszerre több szintnyi lépést, erős vagy epikus lény njk-t, speciális njk-t, vagy erős, esetleg epikus mágikus tárgyat.

Fagyasztás
Bármilyen játékot be lehet fagyasztani, amennyiben a résztvevőknek legalább a fele beleegyezik. Ha a felek már megbeszélték a dolgot, az utolsó játékos odaírja a hozzászólás végére a következőt:
//Fagyasztás//
Ezt akár napokkal később is lehet folytatni onnan, ahol a felek félbehagyták a történetet. A folytatás már időn kívüli játéknak minősül, ami annyit jelent, hogy azóta a karakter átkerülhetett máshova, így másokkal is játszhat. Az egyik vonalon a múltat, a fagyasztott játékot folytatja, a másikon a jelenben játszik.
A folytatást a következő módon kell jelezni a folytatás első hozzászólásának elején:
//Olvadás//
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek Empty
TémanyitásTárgy: Re: Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek   Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek I_icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Regisztráció, bejelentkezés, játék, multiszabályzat, speciális karakterek, nem játékos karakterek
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Mythia - Szétszakadó valóság :: Általános (OOC) :: Szabályzat és világleírás-
Ugrás: