Mythia - Szétszakadó valóság
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Fórumos urban fantasy szerepjáték
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Paladinok: Az Igazság védelmezői (Fény)

Go down 
SzerzőÜzenet
A Vándor
Admin
A Vándor


Hozzászólások száma : 88
Join date : 2011. Jan. 11.

Paladinok: Az Igazság védelmezői (Fény) Empty
TémanyitásTárgy: Paladinok: Az Igazság védelmezői (Fény)   Paladinok: Az Igazság védelmezői (Fény) I_icon_minitimeHétf. Jan. 17, 2011 3:01 pm

Paladin
(Homo Sapiens Tutelus, Vadász)



Paladinok: Az Igazság védelmezői (Fény) Paladi11

A paladinok technikailag emberek. Biológiailag semmi nem különbözteti meg őket az emberi fajtól. Egész máshol kell keresni a különbséget: A lelkükben. A paladinok ugyanis áldottak. Lelkük hófehér, fénylő és tiszta, meg nem rontható. Harcosok ők, akik a fényt, és az igazságot védelmezik.

A Paladinok rendjét egykoron az angyalok hozták létre, mivel ők kevesen voltak, és valakinek védelmeznie kellett a jót, és büntetni a rosszat. Minden vadász bátor, büszke, ám a Fénylények irányában engedelmes. Elfogadják az angyalokat vezéreknek, ám nem feltétlenül: Az őrült, öngyilkos ötletek ellen szót emelnek, és próbálják megakadályozni a katasztrófát.

Álca nélkül:
A paladinok álca nélkül különös jelenségek. Szemük fehéren fénylik, hajuk szintén hófehérré változik, bármilyen színű is volt előtte, és halványan derengő aurájuk van. Ennek köszönhetően éjszaka könnyen észrevehetőek, ám egy paladinnak amúgy sem lételeme a bújkálás. Képességeik hatása megduplázódik álca nélkül.

A paladinok öt képessége:

Szent fegyver:
1. szint: A paladin két nap alatt megáldhat egy közelharci fegyvert (két napig étlen és szomjan kell ülnie lótuszülésben, kezét a fegyveren tartva), melyet ha forgat, hihetetlen sebesüléseket képes Mythia gyermekeire kiosztani. A fegyver minden ütés és vágás erejét megkétszerezi, a célpont pedig egy métert hátrarepül.
2. szint: A szent fegyver minden ütés és vágás erejét megháromszorozza, a célpont pedig két métert hátrarepül.
3. szint: A szent fegyver minden ütés és vágás erejét megnégyszerezi, a célpont pedig három métert hátrarepül.
4. szint: A szent fegyver minden ütés és vágás erejét megötszörözi, a célpont pedig négy métert hátrarepül.
5. szint: A szent fegyver minden ütés és vágás erejét meghatszorozza, a célpont pedig öt métert hátrarepül.

Isteni erő:
1. szint: A vadász testi ereje és gyorsasága megkétszereződik.
2. szint: A vadász testi ereje és gyorsasága megháromszorozódik.
3. szint: A vadász testi ereje és gyorsasága megnégyszereződik.
4. szint: A vadász testi ereje és gyorsasága megötszöröződik.
5. szint: A vadász testi ereje és gyorsasága meghatszorozódik.

Gyógyító érintés:
1. szint: A vadász apró karcolásokat és enyhe betegségeket (megfázás) eltüntet egy érintéssel.
2. szint: A vadász kisebb sérüléseket (kis vágás) és kis betegségeket (nátha) eltüntet egy érintéssel.
3. szint: A vadász közepes sérüléseket (vágás) és betegségeket (influenza) eltüntet egy érintéssel.
4. szint: A vadász nagyobb sérüléseket (súlyos vágás) és betegségeket (tüdőgyulladás) eltüntet egy érintéssel.
5. szint: A vadász újranöveszthet leszakadt végtagokat és meggyógyíthat végzetes betegségeket (rák).

Szent szó:
1. szint: A Paladin képes egy halandó embert mondandójával a jó útra téríteni, vagy megszüntetni minden félelmét.
2. szint: A Paladin képes két halandó embert mondandójával a jó útra téríteni, vagy megszüntetni minden félelmét.
3. szint: A Paladin képes öt halandó embert mondandójával a jó útra téríteni, vagy megszüntetni minden félelmét.
4. szint: A Paladin képes tíz halandó embert mondandójával a jó útra téríteni, vagy megszüntetni minden félelmét.
5. szint: A Paladin képes húsz halandó embert mondandójával a jó útra téríteni, vagy megszüntetni minden félelmét.

Felhőpajzs:
1. szint: A paladin egy két méter sugarú körben ködöt idéz meg, mely elrejti őt, és felfogja a rá kiadott lövéseket. A paladin a ködből nem mozdulhat, csak azon belül mozoghat. Őt semmiben nem hátráltatja a köd, mindenki mást azonban lelassít.
2. szint: A paladin egy négy méter sugarú körben ködöt idéz meg, mely elrejti őt, és felfogja a rá kiadott lövéseket. A paladin a ködből nem mozdulhat, csak azon belül mozoghat. Őt semmiben nem hátráltatja a köd, mindenki mást azonban lelassít.
3. szint: A paladin egy nyolc méter sugarú körben ködöt idéz meg, mely elrejti őt, és felfogja a rá kiadott lövéseket. A paladin a ködből nem mozdulhat, csak azon belül mozoghat. Őt semmiben nem hátráltatja a köd, mindenki mást azonban lelassít.
4. szint: A paladin egy tizenöt méter sugarú körben ködöt idéz meg, mely elrejti őt, és felfogja a rá kiadott lövéseket. A paladin a ködből nem mozdulhat, csak azon belül mozoghat. Őt semmiben nem hátráltatja a köd, mindenki mást azonban lelassít.
5. szint: A paladin egy harminc méter sugarú körben ködöt idéz meg, mely elrejti őt, és felfogja a rá kiadott lövéseket. A paladin a ködből nem mozdulhat, csak azon belül mozoghat. Őt semmiben nem hátráltatja a köd, mindenki mást azonban lelassít.
Vissza az elejére Go down
https://mythia.hungarianforum.net
 
Paladinok: Az Igazság védelmezői (Fény)
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Vérfarkasok: Büszkeség és Bátorság (Fény)
» Fénylények: A mennyek tábornokai (Fény)

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Mythia - Szétszakadó valóság :: Általános (OOC) :: Szabályzat és világleírás :: Karakteralkotás - Mythia gyermekei-
Ugrás: